ترنمترنم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

ماه من ترنم

نمایشگاه کتاب

1392/3/5 16:09
نویسنده : مامی
436 بازدید
اشتراک گذاری

عکس متحرک, تصاویر متحرک و انیمیشن, تصاویر زیبا سازی وبلاگ

من و تو امسال نمایشگاه کتاب نرفتیم چون خونه بابا جونی مامان جونی بودیم. اما خوب بابایی که رفت به فکر منو شما هم بود و برامون کتابایی رو که خواسته بودیم خرید، دستش درد نکنه.عکساشو برات تو ادامه مطلب میذارم تا انشاالله ببینی البته انتظار دارم کتابهاتوهم تا زمانی که بزرگ بشی و بخوای خاطراتت رو بخونی نگهداری کنی. نمایشگاه سال قبل هم شما خیلی کوشولو بودی و تو شکم مامی بودی. اما بازم منو بابایی برات کتاب خریدیم آخه دلمون میخواد به کتاب خوندن علاقه مند بشی.

شکلک های محدثه

جلیتر, عکس درخشان, عکس براق, زیبایی وب, glitterاینم از کتابای دخمل طلاجلیتر, عکس درخشان, عکس براق, زیبایی وب, glitter

کتاب

عکس متحرک, تصاویر زیبا ساز وبلاگ, قشنگ, جالب,عکس انیمیشن

کتاب

عکس متحرک, تصاویر زیبا ساز وبلاگ, قشنگ, جالب,عکس انیمیشن

کتاب

عکس متحرک, تصاویر زیبا ساز وبلاگ, قشنگ, جالب,عکس انیمیشن 

 کتاب

عکس متحرک, تصاویر زیبا ساز وبلاگ, قشنگ, جالب,عکس انیمیشنعکس متحرک, تصاویر زیبا ساز وبلاگ, قشنگ, جالب,عکس انیمیشنعکس متحرک, تصاویر زیبا ساز وبلاگ, قشنگ, جالب,عکس انیمیشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

pooh
10 خرداد 92 15:40
nini kooosholoy nazanin taranom biya ba mahan bazi kon.

سلام خاله آیناز جونم چشم اومدیم خونه مامان جونی حتما میام با ماهان جون بازی میکنم

دارکوب
10 خرداد 92 15:46
وای اسم بچه برادر منم ترنم اونقد ماه،مثل ترنم شما.....اصلا همه ی ترنم ها ماهن.

لطف داری جونم.سلام منو به ترنم جونتون برسون و از طرف من ببوس

سامین
10 خرداد 92 15:59
سلام پسر خواهر من هروقت کتاب میبین لیسش میزنه کلی هم کیف میکنه از ابنبات هم بیشتر دوس داره اسمشم اروین یه سالشه.

سلام سامین جون چه خوب امیدوارم خواهرزادت همیشه سالم باشه و دوست دار کتاب و کتابخون.

الهام 22
10 خرداد 92 16:04
سلام اذر کوچوی من هم درست باترنم توی یه روز بدنیا امدن.خدا هر جفتشونو حفظ کنه.


سلام الهام جون ممنون انشاالله آذر خانم شما و همه نی نیا رو خدا حفظ کنه.
چکاوک
10 خرداد 92 16:10
سلام ترنم شمالی نیست ؟اخه خیلی شبیه شمالی هاس خخخخخخخخخ.بعد توی یکی از عکسا پشت سرش یه رود هست رود کجاست؟


سلام دوست عزیز نه شمالی نیست برعکس جنوبی رود پشت سرش هم رود دز هست.
خاله بزرگه
10 خرداد 92 16:17
نفس نفس تا دارم نفس من دوست دارم فقط همینو بس نفس نفس تا دارم نفس من عاشقتم فقط همینو بس


انشاالله هزار هزار سال زنده باشی نفس جون
مهتاب
10 خرداد 92 16:21
چه دخمل طلای نازی خدا ببخشه بهتون


مرسی مهتاب جان سلامت باشید.
زهرامامانه ایلیا جون
7 تیر 92 2:15
سلام عزیزم
لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم
بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم
یه دنیا سپاس

متاسفم قبلا رای دادم مامی ایلیا جون باید ببخشی.