ترنمترنم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

ماه من ترنم

سفرنامه

1392/3/3 17:36
نویسنده : مامی
192 بازدید
اشتراک گذاری

 

بعد از یک ماه دیشب برگشتیم خونه .یک ماهی که برای من و تو پر از خاطرات قشنگ و دوست داشتنی. اما خوب رسم زندگی همین باید برمیگشتیم. وقتی رفتیم چند روز طول کشید تا به عوض شدن محیط عادت کردی اما از همون روز اول همونطور که انتظار داشتم با همه مخصوصا مامان جونی و خاله نفس خیلی جون جونی شدی. متاسفانه تو همون هفته اول سرما خوردی وقتی با مامان جونی و نفس رفتیم دکتر، دکتر گفت که باید برات کمک غذا رو شروع کنم هرچند قبلا هم دکتر خودت گفته بود اگه تو 15 روز نیم کیلو به وزنت اضافه نشه باید کمک غذا رو شروع کنی این شد که قرار شد با فرنی شروع کنیم. بار اول خیلی با اشتها خوردی اما انگار کم کم زده شدی و نخوردی. چند بار هم سوپ خوردی البته خیلی کم، خلاصه تو این  مدت خوراکیای جدیدی رو تجربه کردی. خاله نفس بهت یاد داد که وقتی شیر میخوای یا  خوردنی  بگی ام، و تو هم چه خوب یاد گرفتی. موقع خواب ظهرت که میشد خاله نگار میبردت تو حیاط و با هم تاب بازی میکردین تا تو بغل خاله نگار خوابت میبرد مثل بچگی خاله نکیسا که خودم  تابش می دادم تا بخواب،حسابی به تاب بازی علاقه نشون می دادی برا همین از بابا قول گرفتم در اولین فرصت برات یه تاب بزرگ مثل تاب مامان جونی اینا درست بکنه.تا اینجاش رو داشته باش تا انشاالله دفعه بعد بقیش رو برات تعریف میکنم و عکسایی رو هم که تو ایم مدت گرفتیم برات میدارم اخه بیدار شدی و من نمیتونم الان ادامه بدم

 

اینم از عکسای ترنم جون

ترنم بانو در پارک

سرسره بازی

پارک ساحلی

زیر درخت توت

کنار ساحل

مینی موس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نفس
2 خرداد 92 18:19
سلام به مامی ترنم وترنم عزیزتراز جانم دلم براتون یه ذره شده فیلمای ترنم عزیزم رو میبینم تا دلتنگیم کمتر شه بی صبرانه منتظر دوباره دیدنتونم.


خاله نفس عزیزم دل منم خیلی برات تنگ میشه و لحظه شماری میکنم تا روی ماهتو ببینم اما دلم نمیخواد دل مهربونت از دوری من تنگ باشه.اگه دوستم داری همیشه خوشحال و شاد باش.بوس برای تو نفس

عموخاله
2 خرداد 92 18:30
ترنم جونم مورچه رو فرض کن حالاسوراخ جوراب پای سمت چپش دراون حد دلم برات تنگ شده!!!. جییییگرطلای من سوسا بوچ بوچ

من خیلی خیلی بیشتر دلتنگت شدم خاله نکیسا جونم

Mahsa
4 خرداد 92 20:26
I LOVE YOU TARANOM


Me to mahsa joon






نگارین
5 خرداد 92 0:13
تررررررررررررنم جونم بیابیا،بیاپیشم من دیونه عاشق تراز همیشم بیییایایایایا.....اه پس چرانمی یای.
mamani
5 خرداد 92 0:28
taranom to bayad...........
مامان محیا
8 تیر 92 2:33
سلام چه دخملی خدا حفظش کنه .محیا خوشحال میشه از وبلاگش دیدن کنید


ممنون سلامت باشید مامی محیا جون چشم حتما.