ترنمترنم، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره

ماه من ترنم

این روزای ترنم

1393/4/4 16:30
نویسنده : مامی
443 بازدید
اشتراک گذاری

یک هفته ای میشه که از خونه مامانی برگشتیم و من به شدت بی حوصلهبی حوصله. با اینکه بعد از یک ماه به خونه برگشتیم اما خوب همه چیز رو به خاطر داشتی حتی مخفیگاههات روخندونک.

هنوز هم به خاطر دندونات بد اخلاق و بد غذایی. باورش عجیب اما روزی که خوب غذا میخوری اونقدر من شاد و با نشاط میشم که نگو.

قد و وزنت شکر خدا از نظر دکتر نرماله اما من دلم میخواست تپل تر باشیخندونک. خیلی کنجکاوی و تا ته و توی همه چیز رو درنیاری و از کارکردش باخبر نشی ول کن ماجرا نیستی. به اسباب بازی هات به شدت علاقه داری و بعد از بازی همه رو جمع میکنی و سر جاش میزاری. دستشویی داشته باشی دستم رو میگیری و میبری سمت دستشویی برا همینم از اول بهار دیگه فقط شب پوشکت میکنم.

هنوز هم دل به تمرینات حرف زدن نمیدی و تنها کلماتت همون بابا و مامان، بده و نه که از 4 ماهگی یاد گرفتی. شاید تقصیر خودم باشه و نباید از همون اول به بیبی انیشتین و کلیپای انگلیسی زبان عادتت می دادم. کم کم دارم نگران میشم اما بابایی میگه بهش حق بده بچه ای که از صبح تا شب تو خونه تنهاست و تنها همدمش بیبی انیشتین از کجا باید حرف زدن یاد بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

عکسای دو ماه گذشته

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

 

پسندها (1)

نظرات (0)