ترنمترنم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

ماه من ترنم

ماه من غصه چرا

1392/4/24 9:30
نویسنده : مامی
395 بازدید
اشتراک گذاری

    

                  ماه من غصه چرا؟             

آسمان را بنگر ، که هنوز ، بعد صدها شب و روز

مثل آن روز نخست ، گرم و آبی و پر از مهر به ما میخندد

یا زمینی را ، که دلش از سردی شبهای خزان نه شکست و نه گرفت

بلکه از عاطفه لبریز شد و نفسی از سر امید کشید

و در آغاز بهار دشتی از یاس سپید زیر پاهامان ریخت

تا بگوید که هنوز پر امنیت احساس خداست

 

ماه من غصه چرا؟

تو مرا داری و من هر شب و روز آرزویم همه خوشبختی توست

ماه من دل به غم دادن و از یاس سخنها گفتن

کار آنهایی نیست که خدا را دارند

ماه من غم و اندوه اگر هم روزی مثل باران بارید

یا دل شیشه ای ات از لب پنجره عشق زمین خورد و شکست

با نگاهت به خدا چتر شادی وا کن

و بگو با دل خود که خدا هست خدا هست هنوز

او همانیست که در تارترین لحظه شب راه نورانی امید نشانم میداد

او همانیست که هر لحظه دلش می خواهد همه زندگی ام غرق

شادی باشد

 

ماه من......

غصه اگر هست بگو تا باشد

معنی خوشبختی بودن اندوه است

این همه غصه و غم این همه شادی و شور

چه بخواهیم و چه نه میوه یک باغند

همه را با هم و با عشق بچین ولی از یاد مبر

پشت هر کوه بلند سبزه زاریست پر از یاد خدا

و در آن باز کسی میخواند

که خدا هست

خدا هست

خدا هست هنوز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

طراحی قالب با طرح کودک شما
24 تیر 92 17:09
سلام دوست عزیز یه پیشنهاد دارم برای شما، که تا به حال توسط هیچ کس انجام نشده و شما می تونید با ایجاد اون وبلاگتون رو از همه ی وبلاگ های نی نی وبلاگ متفاوت کنید ما می تونید عکس کوچولتون رو تبدیل به قالب وبلاگتون کنیم، البته فقط این نیست، شما اگر مایل باشید عکس کوچولوتون رو می دید و ما اونا به یکی از هنرمندان طراح نقاش مون می دیم و ایشون از عکس شما یه نقاشی با قلم می کشه و ما اونو براتون تبدیل به قالب می کنیم در سایت نمونه کارها موجود است برای سفارش با ما در تماس باشید h.asghari102@yahoo.com اصغری09156446977
محراب و مليكا
31 تیر 92 11:27
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
مامان آروین (مریم)
9 مرداد 92 11:56
سلام دوست داری تو ماه مبارک رمضان ثواب داشته باشی ؟ اون هم کمک به کودکان نیازمند ..... تو مسابقه نی نی شکمو شرکت و هدفم از شرکت در صورت برنده شدن ، اهدا مبلغ مورد نظر به کودکان نیازمند می باشد. در صورت تمایل و شریک شدن در ثواب آن می توانید کد 737 را به شماره 20008080200 ارسال نمائید . همچنین می توانید به اعضای خانواده ، دوستان ، همکاران و سایرین هم خبر بدهید تا در این اجر معنوی شریک باشند . پیامبر اکرم (ص) : بخشنده بودن قبل از آنکه توانائی مالی بخواهد ، قلبی بزرگ میخواهد . منتظر قلب های مهربونتون هستم .