ترنمترنم، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 7 روز سن داره

ماه من ترنم

دغدغه ی من

1392/4/10 1:59
نویسنده : مامی
381 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی از خواب می پری زود به اطراف نگاه  میکنی تا اینکه با نگاهت منو پیدا میکنی به محض دیدنم انگار که خیالت راحت شده باشه لبخند میزنی و اگه هنوز خوابت بیاد با آرامش دوباره لالا رو از سر میگیری،نمیدونی دیدن آرامش و راحتی تو چهرت چه احساس رضایتی به من میده اما فورا یه دلهره هم به سراغم میاد نمیدونم شاید اسمش چیز دیگه ای باشه، ولی هر چی که هست باعث میشه با خودم بگم: تو مادر شدی مادر، میدونی این یعنی چی؟ میتونی به خوبی از پسش بربیای؟میتونی مطمئن باشی که انشاالله دخترت  بزرگ شد باز با دیدنت همین آرامش رو پیدا میکنه؟

اون وقت که هزاران هزار نگرانی دیگه به سراغم میاد و دل و ذهنم رو مشغول میکنه. تو همین حال یه لحظه به خودم میام و میگم نگرانی که فایده نداره باید سعی  خودم روبکنم.خدایا کمکم کن میخوام مادر باشم با تمام معناش خدایا من میدونم مادر بودن به دنیا آوردن بچه نیست خدایا دیدم دختر بچه ای رو که با سن کم مادر بوده و هست خدایا میدونم سخته اما میخوام کمکم کنی تا منم مادر باشم.

 ترنم عزیزم میخوام بدونی که همه تلاشمو میکنم.

 خدایا به امید تو.

شکلک های محدثه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آرینا مو فرفری
10 تیر 92 2:04
سلام دوست عزیز لطفا به وب آرینا بیایید و لطف و مهربونیتونو از ما دریغ نکنید.
http://arinanafasam.niniweblog.com

چشم حتما عزیزم خوشحال میشم وبلاگ دختر گلت رو ببینم در اولین فرصت میام.

مامان آرینا مو فرفری
10 تیر 92 2:06
عزیزم از نوشته هاتون پیداست که شما بهترین مادر دنیا هستین


سلام مرسی عزیزم، لطف دارین خدا کنه که بتونم برای دخترم بهترین باشم.
مامان حسین جون
10 تیر 92 8:10
سلام حسین جون وپسرخاله ش محمدیزدان جون
درمسابقه جشنواره تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده دوستان عزیزم

اگه می تونید باارسال یک اس ام اس باقیدکد202 203
به شماره 20008080200بهشون رای بدین لطفا کدها رو همینجور که نوشتم بنویسین بدون خط فاصله یا هر علامت دیگه ای
از لطف شما سپاسگذارم

سلام مامان حسین جون شرمنده قبلا رای دادم خیلی باید ببخشد.

خاله بزرگه
10 تیر 92 13:18
برای ترنم عزیزم نفس خاله
نفسم بدون که مامیت مثل مامانی بهترین مامی دنیاس شبا که تو خواب نازی بارها و بارها از تو خواب ناز بلند میشه ونگات میکنه مبادا پتو توی صورتت باشه یا مشکلی داشته باشی تاتو راحت لالا کنی هیچوقت ندیده بودم هیچ چیزی به اندازه ی تو براش مهم باشه هیچوقت ندیده بودم چشهای مهربونش اینقدر برای مدت طولانی قرمز و خسته باشه هیچوقت، من که فکر میکردم کوه حوصلم وقتی به مامیت نگاه میکنم میفهمم فقط یه ادعاس خداحفظش کنه قدرشو بدون امیدوارم نفس خاله به بهترین شکل اونجور که دلش میخواد به ثمربرسی انشاالله

سلام خاله نفس جون صبوری شما ادعا نیست واقعا صبور و مهربونی خیلی دوستت دارم خاله نفس. بوس بوس.ترنم

قربونت برم نفس جونم اینا که نوشتی برای من بود!!!!
لطف داری عزیز دلم و ای کاش واقعا بتونم برای ترنم بهترین باشم.




خاله بزرگه
11 تیر 92 1:24
عزیز دلم بهترین هستی


ممنونم لطفداری نفس جون
مامان آرینا مو فرفری
11 تیر 92 14:26
عزیزم شما لینک شدین


مرسی لطف کردین.شما هم لینک شدین.خوشحال میشم باز به ما سر بزنین.
نگارین
11 تیر 92 15:27
عکسااااااااا پس چی شد؟مامنتظریم ها!!!

چشم در اولین فرصت میذارم

بابای یسری جان
12 تیر 92 16:26
باز هم سر زده بیایید ،
کمی آشفتگی بد نیست ،
آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار،
و مرتب کردن ِموهای پریشان ،
بهانه ای می شود برای زندگی ام .

شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.


سلام متاسفانه قبلا رای دادم باید ببخشید.